Stabilis PR dla produktów Altaru

Piramid WorkFlow i Altar Contact Center to dwa z kilku flagowych produktów firmy Altar. Przygotowujemy teksty marketingowe będące wsparciem dla całości działań promujących obydwa systemy informatyczne.

Piramid WorkFlow znajduje zastosowanie m.in. w obszarze:

•    sprzedaży (nadzorowanie procesów ofertowych, obsługi zamówień, raportowania),
•    finansowym i ubezpieczeniowym (zarządzanie wnioskami kredytowymi, ubezpieczeniowymi),
•    kadrowym (wnioski urlopowe, procedura przyjęcia do pracy i zwolnienia pracownika)
•    organizacyjnym (zaliczki, zapotrzebowania wewnętrzne, rezerwacje sprzętu i pomieszczeń).

Natomiast Altar Contact Center to   profesjonalne i zaawansowane technologicznie narzędzie do wspierania pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów. Umożliwia ono wielokanałową komunikację za pośrednictwem telefonu, faksu, maila, formularza www, sms-a, chatu i przekazu video.

Więcej informacji o produktach na stronie internetowej naszego Klienta: www.altar.com.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *